Det var brørne Asbjørn og Wald Drageseth som sette det heile i gong i 1960. Bedrifta er framleis eit familieføretak, og har no 35 tilsette og produserer mellom 20 og 30 lystbåtar i året.
Ein av eigarane, Bjørge Drageseth, opplyser at ordretilgangen er tilfredsstillande og det er godt sal på dei ulike modellane. Omsetninga i 2016 var på om lag 40 millionar kroner. Båtane går både til den innanlandske marknaden og utlandet.
Innanlands går dei fleste båtane til Austlandet, medan etterspørselen i vest har vore meir laber etter at oljekrisa slo inn. Sverige er viktigaste marknaden i utlandet akkurat no.
Avansert utstyr
Drageseth har inntrykk av at folk ikkje ser på prisen når det gjeld ekstrautstyr når dei kjøper båt. Kundane vil ha meir avansert elektronikk som ekkolodd, radar, bakkekamera, nattkamera med meir. Sterkare og meir avanserte motorar er og etterspurde.
God sjøbåt
Sagabåtane er baserte på godt handverk og lokale tradisjonar. Drageseth opplyser at Saga Boats byggjer såkalla halvplana båtar. Det er båtar med kjøl og ein motor. Dei går fint i marsjfart, og er godt eigna til dorging. Dei er dessutan retningsstabile og behagelege i sjøen.
Har treft godt
Lystbåtmarknaden er nisjemarknad med hard konkurranse. Drageseth meiner at dei har treft godt med sin fire modellar.
−Som familiebåt er sagabåten ideell, seier han. Prisane ligg på mellom 1,7 og 3,7 millionar kroner. Prisar som ikkje ser ut til å skremme kundane.